Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Січень » 26 » Методичний супровід Калайдинцівської ЗШ
Методичний супровід Калайдинцівської ЗШ

Лубенський районний методичний центр знаходячись у пошуці нових форм і методів своєї роботи,  одним із головних  завдань бачить розширення знань учителів шляхом оволодіння новими ідеями та технологіями. 26 січня 2016 року працівники методичного центру Шевченко Л.П., Кравченко Л.Г. та Захарченко І.В. зробили науково-методичний супровід щодо запровадження у навчально-виховний процес Калайдинцівської ЗШ І-ІІІ ступенів інформаційних та комунікаційних технологій.

 

Основним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в навчальному закладі є вже не наявність певної кількості комп’ютерів, а створення єдиного інформаційного освітнього простору. Опанування цілісною інформаційною культурою, інформаційним світом пояснень і розуміння - одне із завдань підготовки сучасного фахівця освіти. Інформаційна культура стає новою важливою якістю професійної підготовки педагога XXI століття.

Методистом РМЦ Кравченко Л.Г. був представлений педагогічний меседж «Використання інформаційних та комунікаційних технологій для навчання шкільних предметів (ІКТ, MOOC, e-Learning, Cloud Computing)». Розглядалися педагогічні принципи, які нададуть значний вплив на освіту в найближчі роки (навчання у повсякденній діяльності, навчання через полеміку, фізичну культуру; стихійне, контекстуальне, адаптивне навчання) та моделі «перевернутого класу» і «Веб-квесту».

Упровадження нових освітніх технологій вимагає перебудови психолого-педагогічної структури діяльності вчителя, який їх застосовує. Методист із психологічної служби РМЦ Захарченко І.В. зробила відповідні акценти щодо сприяння і підтримки, які повинні отримати педагоги у ході впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес від практичних психологів та керівників навчального закладу. При цьому вказала на важливості психологічної готовності та здатності педагогічних  працівників до інновацій. Працівниками РМЦ проведено діагностування учителів, яке буде необхідне у плануванні  подальшої роботи із педколективом та кожним педпрацівником.

 

Категорія: Новини освіти |